Zeyneptekin1 Leylaaa_46 çok güzel 🌸 benim hayalimdeki telefon da 13 Pro Max inlallah doğum yaptğığımda hediye olarak alacak eşim😆🥰 tabi daha bebeklerim vucüdumda değil hastanede 😅 tüp bebek tedavisindeyim
Zeyneptekin1 Htccndn geröekten kullanması çok güzel telefon diyorlar doğru mu daha yükseğini mi tercih edersiniz yoksa 11 de kalır mısınız sizce