Kızlar selam.Bugun 32.haftaya girdik erkek bebiş bekliyorum.Normal doğum istiyorum tabi Allah ne gösterir bilemem sağlıklı olsunda normal sezeryan fark etmez.Ama merak ettiğim şey şu Erkek bebek geç geliyor diyorlar bu doğru mu yani erkende gelme ihtimali varmı çok merak ediyorum tabi erken gelicek diyede biraz tırsıyorum yorumlarinizi bekliyorum