seyma0661 Tazeannecimm ben devlete gidiyorum doktor kapısına 32.hafta ve sonrası muayeneden önce nstye bağlansın diye not yazmıştı. O gün soramadım ama 2 hafta sonra kontrol var 32.haftam oluyor her ihtimale karşı erken gidip duruma göre bağlanıcam insallah
Sumeyyeky Tazeannecimm doktora göre değişiyor sanırım devlet hastanesine gittiğinde 33 de çekeriz demişti özeldeki doktorum gerek görmemişti
Tazeannecimm Ya ben çok sabırsızlanıyorum bebişimi çok merak ediyorum çok çok heyecanlıyım sizde öyle misiniz içim içime sığmıyor ama daha 29 haftalığım 🥰🙈
mervedmrcn Tazeannecimm öncesinde herhangi bir risk olmadığı taktirde 32. Haftadan sonra nst isteniyor. Ben ilk 34.haftamda girmiştim
Symnr24 Tazeannecimm bugün oğlumda ilk nst ye girdim 32+6 lakin benim kasılmalarım var bi kaç gündür ve el yüz şişkinlik şikayetime bağlı olarak istedi 😂 çok şükür Şuanlık iyiz bi sorun yok 🤲