Şuan 35 haftalık 2. Bebeğim ve doktorum 20 ocakta gel gün belirleyelim dedi (sezaryen) ama bebeğim sanki derimi yirtacak gibi hareketler yapıyor canım çok acıyor, sancı ve kasılmalar başladı ayağa kalkınca sancı fırt diye dogacakmis gibi alttan vuruyor sizce ayın 20 sini bekler mi bu kız 🥰 yada buna benzer yaşayan var mı daha erken değil mi