Kızlar doğum yaptıktan ne kadar süre sonra ilaca başladınız ve ne kadar süre sonra başladınız? Doktorum sanki doğumdan 3 ay sonra başlarsın demişti ama unuttum. Yasmin zaten kullanamıyormus emziren anneler başka bi ilaç varmış. Sizler nasıl bir yol izlediniz ? Yardımcı olurmusunuz