Hamilelik paketi almanız gerek, hamilelik öncesi alınanların nereden baksan iki katı fiyat oluyor. İlk gebeliğimde Demir Hayat sigortadan tamamlayıcı yaptırmıştım 1 aylık hamileyken. Tam fiyat hatırlamıyorum yalan olmasın ama normalin iki katı kadardı. Düşük yaptım maalesef, geri aldım parasını :) Bu hamileliğim de ne zaman olur belli olmaz diye geçen sene ocakta yaptırmıştım. Haziranda hamile kaldım, doğum bu sigorta paketime yetişmiyo 😂 umuyorum ki devam ettirdiğim için yüklü bir miktar çıkmaz 😂
Bu arada aklınıza takılan her şeyi sorabilirsiniz herhangi bir sigorta şirketini aradığınızda fazla fazla ilgileniyorlar.