Karelinannesiiiii 27 haftalığım bazen hareketlerini hissedemiyorum acaba normal mi tecrübe ve deneyimlerinizi dinlemek istiyorum canım kızlarrr🌸🌸yoksa sadece evham mı benim ki 😅
Sumeyyeky Karelinannesiiiii uyuduğu zamanlar oluyordur 1 gün boyunca hiç mi hissetmiyorsun yoksa gün içinde ara sıra mı hissetmiyorsun
58ee Karelinannesiiiii bir tane doktor dinledım 4 saat kadar hareket hissetmiyorsanız elinizde o bölgeyi hafif sallayın demişti öncesinde genellikle uyuyorlar rahatsız etmeyin dedi 😄
Karelinannesiiiii Sumeyyeky Gün içinde ara sıra mesela şu an tık yol uzanmama rağmen acaba ne oluyorda hareketsiz
Hasret72 Karelinannesiiiii aç mı? Veya siz gün içi yoruluyormusunuz? Ben yorulunca bebek hiç oynamıyor mesela. Birde üzgün olursam oynamaz
Sumeyyeky Karelinannesiiiii uyuyordur muhtemelen birkaç hafta sonra özellikle geceleri sen uyurken içerde tepinince keşke evham yapmasaydım diyeceksin 😁 sağlıkla gelsin endişe etme uzun süre hareket hissetmezsen tabii ki doktora git ama bütün gün de hareketli olamaz hala daha çok küçük 🌺
Karelinannesiiiii Hasret72 evet çalışıyorum gün içinde işte hareketliyiz sanırım dediğiniz gibi ondan yattığımda da hareket etmeyince benim beyinde senaryolar başlıyor sonra 😅
Karelinannesiiiii 58ee evet benimki de sanırım uykuyu sevenlerden anası gibi 😅 çok teşekkürler tavsiye için ❤️🙏🏻