269522 Esrayalvac sağlıkla gelsin inşallah bende 7+1im şuan ama kasık ağrım vs vardı önceki haftalar da şuan hiç ağırmıyor belirti birşey de yok hamile gibi hissetmiyorum bir sorun mu var diye içim içimi yiyor belirtileriniz var mı sizin
Esrayalvac 269522 kasık ağrısı bende çekiyorum özellikle sol kasıgım fena ama normal demişti doktor sıkıntı stres yapmamalisin güzel düşün 😌