Geçen hafta kontrole gittiğimizde kese gözüktü, sıvı birikintisi var (korkutmamak için kanama denmediğini düşünüyorum) denildi. Progestan başlayalım her ihtimale karşı kararı alındı. Dün tam 6 haftalıkken kanamam oldu. Acilen doktoruma gittim. Kese düzgün yolk kesesini de görüyorum haftaya kalp atışı duymamız lazım ama duyamazsak boş gebelik denildi. Alttan muayene etti çok fazla kanaman olacağını düşünmüyorum dedi. 3 günde bir olacak şekilde progestan iğne de ekledi. Kanamam sabaha karşı yine oldu şimdi kahverengi lekeneme şeklinde oluyor. Kan değerlerime hiç bakılmadı, kadın doğum acile gitmeli miyim sizce Pazartesi gününe kadar beklemeli miyim? Bu durumla karşılaşan var mı? Teşekkür ederim şimdiden🙏🏻