akidesekeri benim doğum yapacağım devlet Hastanesi’nde de odalar tek kişilik. Aynı odada yatak direk doğum yatağına dönüşüyor çatalı açıp. Ve eşler refakatçi olarak alınabiliyor. Hem anne hem bebek dostu bir hastane. Oda içinde TV ,buzdolabı ,banyo,bebek alt açma ünitesi, normal eşya dolaplaro, ısıtıcılı bebek ünitesi vs var. Kocaman odalar. Özelde doğum yapacaktım ama o hastaneyi görünce ve gebe okuluna gidkce fikrim değişti. Dogumhaneleri gezdiriyolar isteyene bu arada. Ebelerle, hemsirelerle vs tanistiriyorlqr.