Havva1- Merhaba ben 20 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda bebeğimin böbreklerinde genişleme olduğu söylendi çok endişeleniyorum aynı durumu yaşayan var mı ? Yardımcı olur musunuz ?
Liv3652 Havva1- ilk oğlumda farkedilmedi doğumdan 2 ay sonra enfeksiyon şikayetiyle gittiğimizde farkettik şu an 6 yaşında senede bir kez ultrason çektiriyoruz genel de erkek bebeklerde daha sık görülüyor sizin erken farkedilmis tedbiri alınınca kontrol edilebilir çok ufak bir rahatsızlık hatta belki sizin doğuma kadar duzelir bile merak etmeyin
Dlr13 Havva1- genelde erkek bebeklerde oluyormuş benim bebeğimde de var 13. Haftada söyledi doktor 3-4 mm civarında ilerleme olmadı aynı kaldı genişleme şükür. Doktor korkulacak bir şey yok genelde doğuma yakın ya da sonra geçiyor dedi. Sende içini ferah tut bir şey olmaz inşallah 🤲❤️
Beydos Havva1- korkma benim de ilk kızımın detaylı da çıkmıştı doğumdan sonra kalça ultrasona gittiğimizde doktor söyledi nefrolojiye gittik kendi kendine geçecek dedi 6 aylık olunca geçti çok şükür ilaç filan da kullanmadık
tlnertas Merhaba aynısını yaşıyoruz 25 haftalık olduk kendi doktorum çok önemsemedi çok yaygın bir şeymiş ve de kendiliğinden düzeliyormuş keza herhangi bir tedavi ya da sorun da yok şuan doğumdan sonra baktırabilirsiniz.
-sum- Beydos benimde şuan kız detaylıda sağ böbrek 6,2 mm çıktı normalde 4 ün altında olması gerekiyormus. Bende strres yaptım o yüzden sordum. Erkek bebeklerde daha fazla görülüyormuş ve daha kolay geçiyormus kız olunca bende tedirgin oldum
Aslaninannesi_ Benim oğlumda çardı bu genişliğin takip edilmesi lazım 32 haftalığım doktorum büyümediğini söyledi her gittiğinde ölçtür 10 ü geçmediği sürece sorun olmaz