Handeylull3 Bizim kız inat etti gelmiyor kendiliğinden. Doktor perşembe günü gel yatış yapcaz suni sancıyla başlatcaz dedi ama ben kendi sancımla gitmek istiyordum 😔 nolur dua edin bana da son iki gece. geldi geldi, gelmezse suni sancı verecekler 😔😔
HiravEmir Inşallah senin sancın olurda gidersin canım benim valla bende suniden korkuyorum ama korkunun ecele faydası yok yaşayıp görecz çoğu insan suni ile doğum yapmış inşallah Allah senin de gönlüne göre bir doğum verir 🙏
Handeylull3 HiravEmir Ayy aminn inşallah biraz kasılma şeklinde ağrılarım var ama gelir mi bilmem çok dua ediyorum çok istiyorum kendi sancımla gitmeyi Allahım nasip ederse inşallah 🙏🏻 🥹🥹