Mavikizkaracocuk 16+5 maşallah diyeyim çok rahatım sadece çok iş yapınca çok yürüyünce vs belim sırtım çok ağrıyor çabuk yoruluyorum :)
Beequeen Yarın 18.haftaya giriş yapacağım 🙈 bu zamana kadar rahat geçti çok şükür sadece ayakta kalınca karnım ve kasıklarım ağrıyor onun dışında bir sorunum yok 🫠
Alyel94 12 haftalığız yeni yeni uykular başladı ve uzun süre ayakta kalmak yaramıyor bel ağrısı oluyor 2. Hamiliğim 🫶🏼🤲