Edizhr 29 Aralık yumurtmala 30 Aralık çatlama 3 gün değerlendirdim kizalr gebelik testini ne zaman yapsam doğru sonuç verir 🥹
bereninannesi__ Edizhr 20 gün beklemen lazım erken gebelikte anca öğrenirsin. Ama kanda 15de de öğrenirsin 🥰
Dlkkdr6431 Edizhr en iyisi adet gecikti mi ama erken gebelik testi yapmak için de adetten 5 gün galiba
Edizhr bereninannesi__ benim pcos var canım ilk defa ovulasyon testi yaptım bu ay yapacaktım Aralık’ta ama belirtiler vardi yumurtalamaya denk geldi testi yaptım değerlendirdim öyle olunca
Edizhr bereninannesi__ bugün erken gebelik yaptım çok erken olduğunu düşündüm ama yinede bakayım dedim negatif çıktı daha erken öylemi
Edizhr Adetimde çok az geldi sonra yoğunlaştı tam düzgün olmadı zaten yumurtlama da 18. Gün falan oldu
Sans_seninle Edizhr bende yapmamak için kendimi tutuorum bığün bel ağrım çok oldu birde içim çok sıkılıyor ya
Edizhr Sans_seninle benimde kasik bel ağrısı göğüs hassasiyeti mide bulantısı kokulara karşı hassasiyet ama bunlar regl öncesi de oluyor ya insan tereddüt ediyor
Edizhr Busetacir evet erken gebelik testi yaptım ama benim yumurtlama 18. Gün oldu canım sanırım erken yaptım biraz
Hizliveofkeli Edizhr daha erken siz 7.gündesiniz. Ayın 11 inde test yapmaya başlayabilirsin. Ama negatif görünce hemen ümitsizlenme. Varsa çıkma ihtimali yüksek ama çıkmayadabilir.
Hizliveofkeli Pardon 30unda çatlamış 10 ocakta deneyin bence ☺️ henüz çok erken varsa bile yeni yerleşmiştir
Edizhr Hizliveofkeli adette olmadım zaten ya çok stres yaptım ama inşallah vardır var gibime geliyo bilemiyorum hayırlısı olsun artık