Kadrondr07 canım 36dan sonra Bebek prematüre bile sayılmıyor. Bugün bile doğsa kucağında olur Allah’ın izniyle. Benim 25. Haftadan beri söylediğin gibi durumum. 35 haftadayım. Hiç canını sıkma. 37-40 hafta arası bebek normal zamanında doğmuş kabul ediliyor. Doktorun sıkıntı olmayacağını söylediyse hiç problem etme. Demek ki gelişimi yerinde :)