_biranneadayi Baciko Olabilir canım sakin ol. Aylarca yıllarca deneyen var. Sabırla devam et inşallah hayırlı zamanda sağlıklısından bi evlat versin Rabbim🌸
Sena8 Baciko 3 ay çok uzun Bi süre degil, ovilasyon takipi yap ve sürekli ilişki olursa spermin döllenme yeteneği zor oluyor .
Sbrn78 Baciko eşiniz de sorun olabilirmi acaba her şey yolundaysa akla bu gelmeli ve araştrlmalı bende iki aydr deniyorum her şey yolunda ama malesef olmuyor eşimde bir problem varmı diye baktırmayı dusunuyorum artk
[silindi] Belirti hissediyor musun peki? Gebelik belirtilerinden birini yani kasık ağrısı/bel ağrısı vs
Baciko [silindi] benim şuan hiç belirtim yok ve ben regl oldum galiba leke leke geliyor geçen ayda böyle olmuştu o kadar dikkat ettim avakadolar ile beslendim 2 defa yumurtlama gördüm ama banamısın yok yani
eylulll-98 Eğer öncesinde eşin korunduysa, spermler belli bir zaman sonra harekete geçiyormuş. Bende her ay ovülasyon testi yapardım ama 5.ayda hamile kaldım. Sabret🌸
Baciko eylulll-98 korunma filan yok ama anlamıyorum yumurtlama oluyor eşim daha önce sperm testi yaptırdı problem yok inan anlamıyorum
Dlkkdr6431 Baciko çok stres yaptımız için olmuyor canım galiba hamileli kafamızdan atmalıyız ilk önce kendiliğinden oluyormuş biz her ay acaba oldu mu kaldık mi diye düşünüyoruz
Baciko Dlkkdr6431 belkide gerçekten böyle hatta oyun indirdim kafam dağılsın diye sürekli gün içinde hep kafamda acabamı sırf kafam dağılsın diye oyun oynuyorum telefondan
Dlkkdr6431 Baciko yok bacım o fayda etmiyor maalesef 😬 ben aylardır uğraşıyorum ve bu ay braz daha umutluydum 1 gün adet oldum sonra yok sabahtan akşama kadar 5-7 damla 🙄 sag sol tarafım ağrı var ve sert 🥺 ne oldunu bende anlamadım
Sbrn78 Baciko ozaman tek neden stres ve akılda bebek düşüncesiyle yasanan birliktelikler her şey yolundayken olmaması ğercekten çok yorucu ve bunaltıcı belki hepimiz icin bir vakit var o vakit geldiğinde bizde anne olacağız 🌼 işallah bir gün o duyguyu bizlerde yaşarız
Ynckpgn Sbrn78 İsyanım Allah’a değil daha doğrusu isyan değil ama ben çok yoruldum dayanamıyorum ölüp gitmek istiyorum hamile kalmak bu kadar meşakkatli bu kadar yorucu olacağını asla ama asla tahmin edemezdim birgün hamile kalır çocuğum olsa bile bu acılarımı asla unutmayacağım 2 yıldır evliyim 2 kürtaj yaşadım
Baciko Ynckpgn öyle deme üzüldüm herşey hakkımızda hayırlısı olsun ben 8 senelik evliyim ve hala çocuk yok
Sbrn78 Ynckpgn canım biç üzülme muhakkak senin için en güzeli yakındır söyle düşün ya hasta bir bebegin olsaydı allah korusun basımızın üzerinde yerleri olurdu tabiki ama her gün ölürdük ozaman olanda da olmayanda da hayır vardır. Bu da bizim imtihanımız sabrın sonu selamet mutlaka olur işalalh hepimiz bir gün anne diye ağlayan bir bebeğin sesine uyanırız🥲
Rosegold Ayrıca üç ay uzun bir süre değil dokuz ay 12 aya kadar vakti var daha sonra doktora görünebilirsin istersen