Dilekemre sordum canım az mı pekı kılosu dedim doktorum yo normal yani kafana takma bu son 3 ay içinde daha hızlı kılo alır bebekler sen sadece yemene dikkat et yiyemıyorsan da az ve sık ye dedi ama bende düşünüyorum düşünmüyor değilim yemek de pek yıyemıyorum işhatım yok 😕 aynen sağ salım alsak kucağımıza 😕 gerçi Allah Kerim bu son 3 ay belki kilosu gelişimi normale döner o yüzden sık sık yiyorum dikkat ediyorum az da olsa dakıka başı Birseyler atıyorum ağzıma