ozlemprlk16 Benim başıma geldi, duraksamadı ama hep az kilo aldı gelişim geriliğinden şüphelenmişti doktorum sonra minyon bebek dedi. 36. haftadan sonra çok daha iyi kilo alacak merak etme avokado ceviz tüket bol bol kaşar peyniri ye bir de kuzu eti gerçekten çok iyi aldırıyor. Ben bunları yemeye dikkat ettim yarın 39. haftalık olacağız bugün kontrolde 3200gr geldi yani benim için bu kadar almış olması mucize🥲