Altin23 27 yaşındayım, bende de polikistik var maalesef ama benim adetlerim hep düzenlidir. Normalde regl takvimi kullanırdım ve her adetin 13-14.günleri yumurtlama diye gösterirdi. Ben hep ona göre ilişkiye girerdim ve gebelik olmazdı. Ovülasyon testi aldım ve ben her adetin 17 yada 18.günü yumurtlama olduğunu fark ettim. Her insanda yumurtlama dönemi farklı. Ama şöyle de bir durum var, sonuçta eskiden insanlar yumurtlama testi mi yapıyordu sanki? Evet zamanın şartları gereği, hamile kalma olasılığı gerçekten çok düştü. Tavsiyem en azından 1 ay dene ovülasyon testi. Adetin kaçıncı günü yumurtlama gördüğünü az çok anlamış olursun.
Keçiboynuzuna sıra gelince, sadece pekmezini yemek olmaz. Ben her sabah 2 bardak suyu tencerede kaynatıp, kaynayan suya 5-6 parça keçiboynuzunu kırıp atıyordum. O şekilde birkaç dakika daha kaynatıp, ocağı kapatırdım. Tencerenin de ağzını kapatır demlenmeye bırakırdım. Her sabah aç karnına eşim 1 bardak içerdi. Aynı zamanda da sabah akşam 1 kaşık pekmez verirdim.
Onun haricinde de sürekli biter çikolata yedirdim, muz yedirdim. Bunların iyi geldiğini söylüyorlardı