Halime66 Kızlar 39+5im şuan, iç çamaşırım çok hafif kan lekesi olmuş doğum başlıyor olabilir mi? İlk hamileliğim olduğu için tecrübesizim, Bilgisi olanlar yazabilir mi
Balbebek012 Halime66 nişanda korkma kendini takip et şu an kasığında kramp gibi sızı gibi şeyler hissediyor musun ilk bebekse acele etme
denizin__annesii Halime66 nişan gelmiş hayırlı olsun bekleyin önce kasılma ve sancı artınca kaç dk olduğunu takip edin ve acile gidin
Halime66 denizin__annesii şuan hiç sancım yok normal mi acaba ve nişan geldikten sonra doğum başlıyor mu hemen
Balbebek012 Halime66 sancın olsa filan anlarım ama olmaması normal gelmedi istersen bir acile gitt ne olur ne olmaz
bebekananas Halime66 benim yaptığımı yapıp hastaneye gitme sıkıntılı bir hamileliğin yoksa . Nişan gelmesinden tam 28 saat sonra doğurdum . Bekle evde duşunu al bir tane ped tak . Sancı hafif başlayınca sguat yap pilates topun varsa onun üstünde dairesel hareketler yap . Sancın 15 dakikaya düşünce tekrar sıcak duş al ya da duşu her sancı gelmesinde beline sıcak su kurtaracak da karşılaşabilirsin. Sancı sıklığın 4-5 dakikaya düşünce hastaneye git . İnan bana hastanede o sancıyla nst de durmak istemezsin . Sağlıkla kolaylıkla al bebeğini kucağına çok kolay olacak kendini inan güzel anne 💜
denizin__annesii Halime66 bazıları evet bazıları ilk doğum oldu için biraz geç açılma oluyor sancı geç oluyor filan benim de ilk gebeligimde 37+5 te geldi nişan bı iki saat sonra sancıları artı sonra gitik hastane acilmam 3 tü geç açılır ilk oldu için eve gidin dediler yada il merkezine gidin eğitim araştırma hastanesine dediler burda kuvez filan yok acılık bı durum olursa diye bizde eğtim araştırma hastanesine gitik 1 saat yoldu o süre içinde 5 cm oldu bile gidince hemen yatış yapıldı suyunu patlatilar filan ama doğmak bilmdi 10 cm olana kadar 2:30 oldu doğdu anca o ağrıları sancıları filan kötüydü baya ama dk ti girip çıkıyordu girince çıkması için dua ederdim çıkınca rahatlıyordm
Aleynadrms Halime66 nişan gelmiş cannım aynısını yaşadım bir kaç saat icinde sancim gelmişti eğer sancın gelirrse acele etme sıcak dusa gir 8 cm acıklıkla hastaneye gittim. Sancın yoksa panik yapma 3 gün biile sürebilir doğumun
_biranneadayi Halime66 Neden yanlış yönlendiriyosunuz arkadaşım tamam panikleme sen. Nişan gelmesi doğum başlangıcı demek değildir. Benim nişan geldi doğumum 1 hafta sonra oldu. O 1 haftada da sürekli sildikçe peçeteye kan geliyodu yani normal o nişanın gelmesi. Çevremdekiler de öyle nişan gelir gelmez doğuran da var 10 gün sonra doğuran da. Sancı falan yoksa bekle sakince duşunu al rahatla yat uyu. Heyecan yapma zaten günün gelmiş eli kulağındadır sen sadece sakin ol hastaneye koşma hemen❤️
Aleynadrms Halime66 sancı olur da göremezsem ben yaptığımdan bahsedeyim belki yardımcı olurum. 23.30 gibi nişanım geldi gece 4 gibi hastaneye gittim. Ben gittiğimde ciddi sancılarım artmaya başlamıştı ama. Evde sıcak suyun altına girdim pilates topuna gögsümü dayadım yere oturarak hareket yaptım duşta cok iyi geldi. Eşim belime masaj yaptı ben duştayken ağrımı cok dindirdi. Evde anlamadım o kadar açıklık olduğunu ben hastanede cekmek istemedigim icin evde rahat orrtamda yaptım . Hastanede 2 cm cok daha zordu. Yine de doktorla iletisim halinde ol. Farklı bi durum olursa hastaneye git. Allah yardımcın olsun biz analar neyi başarmadık ki!!🫶🏻🫶🏻
Elifmehmetemin Halime66 ben kızımda öyle nişan gördum dk tut kendine sancıların sıklaşıyorsa hemen doktora git canım bekleme bebeğin hareketlerini de takip et bı yandan sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲
Vlog1345 Ya arkadaş siz nasıl akıllar veriyorsunuz öyle. Belki de kadının cidden kanaması oldu. Ani sıkıntılı bi durum var. Haftası tamam diye herseye nişan diyip yanlış yönlendirmeyin sizi dinleyip acile gitmeyip evde sancısını beklese ya nişan değilse ciddi bir durumsa
Blueeberryy Gidebiliyosaniz acile bi gidin bence nisansa eger soylerler belki baska biseydir doktorum kanama olursa gel demisti bana