Krn33 benim de hep sarı akıntım oluyor başından beri, arkadaşlar da yazmış doktor bana da olabilir eğer kaşıntı kötü koku yoksa sorun değil demişti zaten bir şey olunca belli ediyor kendini sarı akıntı çoğu kişide var gördüğüm kadarıyla artık çok takılmıyorum o yüzden