Merve1213 Yurt dışında yaşıyorum 40+0 1 gündür 1 cm açılma var ilerlemiyor. Plesenta yaşlanmaya başladı yarın kendi isteğimle suni sancı alacağın
Kze Merve1213 yurt disinda neredesiniz? Umarim dileginiz gibi gerceklesir dogumunuz normal bi sekilde dogurursnuz sagklilla kucagniza alin insallah🫶🏻
hazel5 Merve1213 korkmayin ben de amerikada yasiyorum suni sanciyla dogum yaptim dayanamadiginiz noktada epidural alirsiniz onemli olan sagliklı bir sekilde bebeginize kavusmaniz..
Byrmm Merve1213 bende yarın suni alıcam inşallah 40+4 oluyorum daha fazla bekletmedi doktor riskli olur diye
Merve1213 Kze almanyada yaşıyorum aslında müdahale etmek istemiyorlar ama aileme 1 aylık vize çıktı 20 sinde dönüyorlar annem babam yanımda olsun bebeği görsün istiyorum o yüzden suni istedim yoksa geleceği yok :(
Merve1213 hazel5 epidural e onay verdim çünkü nasıl biri ağrıyla karşılaşacağım bilmiyorum ilk doğumum dil de bilmiyorum yeni taşındık Almanya’ya 🥹
mercimeginannesi17 hazel5 Ben de amerikadayım doğum yapıcam yakın zamanda hangi eyalette yaptınız memnun kaldınız mı?
Merve1213 Byrmm bende akşam 4 de burda önce kokteyl gibi vereceklerini söylediler hint yağı badem yağı gibi doğal karışım vereceklerini onla doğumu başlatacaklarını eğer olmazsa suni vereceklerini söylediler
hazel5 Merve1213 insallah cok kolay gecer iyi dusunun iyi olsun suni sanci dedikleri kadar kotu bir sey degil epidural alinca da rahatliyosunuz zaten
hazel5 mercimeginannesi17 ben indiana yasiyorum. İlk cocugumda burda oldu suan 2.ye hamileyim. Cok memnun kaldim