Hasret72 Kızlar ara ara ağrım oluyor kasığımda çok şiddetli değil bazen oluyor, ve bazen de bebek bir yerde toplanıyor sertleştiriyor bu durumu yaşayan var mı?
melektb Hasret72 Bende aynı şeyleri yaşıyorum canım arada belime vurmuslugu var ağrının. Yalanci dogum sancilari bunlar duzenli olmadığı surece sorun yok birde bebek son 2 ay da aşırı büyümeye başlıyor kaslarimiz iyice açılıyor bunun da ağrısı oluyor
birperimasali ben de 30+3 üm geçenlerde öyle bi sancı girdi ki doğuruyorum sandım o derece. ama bebek son aylarda cok büyüdüğü ve hareketleri keskinleştiği için oluyormuş normalmiş