Turuncukadin Kızlar ben Ankara’dan Muğlaya gideceğim yaklaşık 12 saat sürüyor. Giderken 22-23 haftalık falan olacağım. Bu haftalarda yolculuk yapan var mı?? Riskli gebelik değilim şimdilik her şey yolunda🥰
Imasleeper Turuncukadin çok zor oluyor mutlaka arada bir durup yürümeniz lazım ben istanbuldan ankaraya geldim belim çatlıyordu en son
Aylaa123 Turuncukadin kendi aracanızla gidicekseniz 1 bucuk 2 saat arayla durup 10 dk yürümeniz gerekiyor dinlene dinlene uzana uzana giderseniz sıkıntı olmaz ama genede doktorunuza bilgisini verin . Ben tüm hamileliğim boyunca tatilede gittim uzun yolculuklarda yaptım sürekli olarak bir sıkıntı yaşamadım
Baby_B Turuncukadin 29+4 deyim tatilden yeni geldik Arabayla 4 saat surdu Uzaga gitmedim ama haftam ileride oldugu icin biraz korkmustum🥰 Arada durup yurudum falan ödem şisme agri olmadi cok sukur
Turuncukadin Imasleeper doktoruma sordum 2 saatte bir dur 10 dk yürü dedi ama ailem kafamı kurcalıyor. Bı şey olursa falan diye
Turuncukadin Aylaa123 kendi aracımızla gidicez ama işte ailem kafamı karıştırdı. Yoksa doktora sordum 2 saatte bir 10 dk yürü dedi ama hiç tecrübe etmediğim için sormak istedim
birperimasali uçak bileti kalmadığı için 21-22. haftalar gibi antalyadan istanbula gelmiştik otobusle. 15 saat sürmüştü eşime ayağımı uzatıp belime bel yastığı koyup geldim zorlanmadım sancılanmadım da her mola oldugunda da kalkıp yürüdüm 5 dk bile olsa
Yolcu_26 Hiç riske atma ay ben az önce misafirlikten geldim otur otur çok rahatsız oldum düşün 2 3 saatligine bende okul tatil olunca 6 saatlik yolculuk yapacaktım ama bugün vazgectim gerçekten uzun süre oturmak çok rahatsız edici riske atamam
Imasleeper Turuncukadin bişey olmasına olmaz da uçak daha avantajlı canım bence o kadar yola belin asla dayanmaz arkada yatman lazım yada ne bileyim yürümen felan lazım
Turuncukadin Imasleeper ay uçakla da gidemem ki tek şehire uğramayacağım çünkü. İşte diyorum ki arkada uzansam bir de 2 saatte bir durup 10 dk yürüsem doktorun dedigu gibi işe yarar mı ki
Turuncukadin Yolcu_26 psikolojik olarak evet😅😅 evimi çok özledim ama mecburi bi durum yok tabi. Riskli gebelik de olmayınca acaba gitsem ne olur diyorum
Yolcu_26 Turuncukadin bende evime gidecek tim biliyor musun annemde kalıyorum şuan eşim askeri personel gelip bizi alacak ti ama vazgeçtim riske atamam
Turuncukadin Aylaa123 dimi bence de. Ama işte bir sene önce 1 düşüğüm oldu 14 haftalık o yüzden endişe ediyorum normalde etmem de. Doktor gidebilirsin 2 saatte bir dur dedi sadece
Turuncukadin Baby_B maşallah😍 ya ağrıdan falan çekinmiyorum açıkçası bebeğe bir şey olur mu diye endişe ediyorum sadece
Baby_B Turuncukadin bende daha once dusuk yapmistim canim sende yapmissin galiba. Insan korkuyor tabii.Bebege bir sey olmaz riskin yoksa🥰
Turuncukadin Baby_B eveet ben de düşük yaptım o yüzden ailem kafamı karıştırdı işte. Şimdilik risk yok çok şükür🥰