2 yaş cocuk değil bebek 2 yaşındaki bebegin kreste işi ne eğer çalışıyorsanız mecbursaniz hadi neyse ama kimi anne sırf cocuk ayak altından çekilsin daha rahat olup gezeyim diye 2 yaşında kreşe veriyor bebeğini cocuk bunu anliyor evinden uzakta kalıyor evdekilere öfkeleniyor kendini böyle yansıtıyor.2 çocuğumun arası 18 aydı küçük yaşta kreşe vermedim onların bana ihtiyacı vardi başka kimseye değil.Oglumu 5 yaşında anasınıfina yolladım 6 yaş 1.sinif gayet başarılı kızım da 5 yaşında anasinifina gidiyor şuan gayet sakin iyi durumdalar öyle anneye taş atma anneye bağırma vs yaşamadık çünkü ben yetiştirdim evimizin her zaman kuralları oldu hala da var kendileri de farkında.