Minyonannecik Ya kızlar her hafta bir ağrı oluyor alışmıştım ama bu sefer karnım ağrıyor gibi bazen alttan baskı hissediyorum bu arada 4 gün önce servikal uzunluk bakıldı 40 demisti gayet iyi dedi ama neden oluyor ki ya
lilii4 Minyonannecik merhaba geçti mi ağrılarınız bende 2-3 gündür aynı durumdayım öyle yoğun dayanılmayacak ağrılar değil ama var hafiften
Oykulum-61 Minyonannecik bende 18+2 yim bugün bende hafif kasık ağrısı hissettim ama normal bir durum sonuçta bebek büyümeye devam ediyor
2bebek-41 Minyonannecik size iyi denmiş salı bakıldı 31 dendi bana 🙄 ilk bebeğim de erken doğum oldu 35 haftalık inşallah buda en az o kadar dayanır
Ssnm10 lilii4 merhabalar ben de konuyu araştırırken buldum benim hala devam ediyor siz doktora gittiniz mi
2kidsmom_ lilii4 merhaba 21+5 deyim o haftalar bende de karın ağrısı oluyordu ama geçti. Geçen hafta diş ve kaburga ağrım oldu. Hamilelik gerçekten delilik. Kaburga ağrısı batması şeklindeydi. Doktorum normal dedi pazartesi detaylıca gittiğimde tekrsr soracağım
hamcokelek33 Bende de vardı iki gündür , bıçak saplanır gibiydi iki gündür neredryse hiç kalkmadam yattım ayaklarımı sıcak tuttum geçti. Ya üşüttüm yada bebek büyüyor. Şimdi de idrar kesemde sürekli baskı hissediyorum çişim geliyor sürekli
2bebek-41 Minyonannecik bidahaki kontrolünüzde Dr a söyleyin magnezyum a falan başlar belki bende soylemiyi düşünüyorum kasiliyorum sanki ayaklarım falan ağrıyor açıyor cogunlukla
Minyonannecik 2bebek-41 aslında her gitmemde söylüyorum ama vermedi bide decavit ilacının içinde var magnezyum soda da içiyorum yetmiyomu acaba
2bebek-41 Minyonannecik erken diye vermiyorlar sanırım da bende de ara ara oluyor öyle şeyler sanırım bidahaki kontrolde yazarlar artık