Sebur Kızlar çok şükür ihtiyaç olmadı ama olursa diye ateş düşürücü bantlardan aldım bebişime daha 1bucuk aylik. E bebekten aldim 1 yaş üstü diyor ama 1 yas öncesi kullananlarda var. Aranızda kullanan oldumu hiç iyi geldiğini söylüyorlar?
myavocado Sebur bir yaş üstü diyorsa bence bir aylık bebeğe kullnamayın kimsenin tavsiyesi ile. Doktorunuza danışın mutlaka.
BabyPelargos Sebur çok geçmiş olsun canım, üstünü soy ılık duşa sok. Ilık suda ıslattığın bezleri alnına diz arkalarına ve kol içlerine koy. Ateşi azaltır
Sebur myavocado bencede öyle yapicam doktora sorucam. Olmaadi ilaç şurup verir doktor yani sadece bant değil ya çözüm
Sebur BabyPelargos bilgilendirme için çok teşekkür ederim aklımda bulunsun. Bu arada ateşi çıkmadı öyle bi durum yaşamadık daha çok şükür sadece olursa diye sormak istedim🥰