Kızlar 20 gün oldu doğum yapalı çok güzel toparladım ağrım sızım bitmişti iki gün önce mastit oldum ateşim yükseldi ıstemsizce kasılmalarım oluyordu ve tekrardan sezaryen yerim ağrımaya başladı ilk gün ki sızı var sadece sağ tarafımda ufak bir yer de iç dikişim mi açıldı acaba siz kaç günde tamamen iyileştiniz