cerengeredeli Ayshababy sabaha yakın ya da normal kalkış saatinden bir kaç saat önce uyanirsan tuvalet su isteği için falan o zaman yut ilacı ben öyle yapıyorum hep. Uyanınca da kahvaltıyı hazırlayıp yiyorum hemen
Nart Ayshababy ilacımı sabah daha erken bir saatte içtim sonra şeker yüklemesi yaptırdım arada 2.5 saat vardı ilacı da içtikten sonra sadece 30 dakika beklemek gerek emilsin diye