Pollymomy sıra veriyorlar önce sonra eğer sosyal güvenlik sigortanız varsa 444 TL bı odemesi var kabul ediyorsanız giriş yapıyorlar. Ödemeyi yaptıktan sonra dışarıda sıranizin gelmesini bekliyorsunuz biz 9.30 da gitmemize rağmen 14. Sıradaydık. Sıra gelince doktor odasına giriyorsunuz neler olacağını ve sonuç çıkınca pozitif ve negatif çıkarsa neler yapılacağını anlatiuor. Daha sonra kan vermeye gidiyorsunuz. Biz gittiğimiz gibi kan verdik beklemedik. Daha sonra kanı genetik laboratuvaruna götürüyorsunuz orada da kanda pıhtılaşma vs olmasına karşi 20 dk bekletiyorlar. Yani bizim isimiz tam 12.45 gibi falan bitti