Gulpinar25 Kızlar merhaba, Ege Baby markasının 4in1 beşiğini kullanan varmı? Kalitesi kullanımı nasıl acaba. İstanbulda bayisi yokmuş, yerinde bakıp alamıyoruz, çok şık görünüyor sitesinde 😍
Gunduzanne Gulpinar25 şimdi baktım hepsiburadadan da baya güzelmiş bide aradaki paravan gibi şey kalkıyo rahatlıkla kucağınıza da alırsınız bence mantıklı bi seçim
Dagli31 Gulpinar25 yoyko veya prego markalarının park beşiğini öneririm o daha kullanışlı hem gittiğiniz yere götürürsünüz bebek yerini yadırgamaz hemde evin her yerine taşıyabilirsin kolaylık olur ahşap beşiklerde parmaklıkların arasına giriyo bebekler kafasını vuranilir parmaklıklara büraz daha büyüyünce 😊 ben ikizlerime park beşik alacağım herkes onu öneriyor
AnayimBenAna_ Gulpinar25 ben bebekonfor anne yanı beşik almıştım 3 sene önce kızım kullandı şimdi ikinci kullanacak 🤭🌸
Gulpinar25 Dagli31 park yataklar çok geniş ve büyük olduğu için, ayrıca birde akar ve toza karşı alerjimden dolayı mecbur ahşap almamız gerekiyor toz tutmaması lazım :(
Gulpinar25 Gunduzanne kendi resmi sayfalarına baktım şimdi tekrardan, dün daha 13 bin küsürdü, şimdi 17 bin küsür olmuş😳 ben şok, demekki gerçekten tutulan kaliteli bir ürünmüş, ama bu fiyata alınırmı sizce? 😔
Gulpinar25 Doğuma 4 ay kaldı, sizce bir an önce almalımıyım yoksa kampanya olma ihtimalinimi bekleyeyim? 😒 moralim bozuldu
Brgmde Gulpinar25 henüz kullanmadım hamileyim ama öyle sesi yok denediğimizde tekrar denediğimde yorum yazarım