3prensAnnesi_ Hulu61 nedenini bende bilmiyorum ama insilün iğnesi kullanmak hiç istemiyorum, biliyorum bebeğim için sağlıklı olacaksa kullanacağım mecbur ama bilemedim, bu hafta bir bakıyım en azından elimde rakamsal liste olsun o liste ile gideyim dahiliyeye
Hulu61 3prensAnnesi_ İnsülin iğnesinde birşey yok hatta ben kullanmak bile istedim mental olarak o kadar yoruldum iniş çıkıştan. İnsülin Kordondan geçmiyor bebeğine herhangi bir zararı yok bu konuda için rahat olsun
3prensAnnesi_ Hulu61 zaten bebeğe şekerin yükselmesinden fazla zararı olsa dr kullanmayı önermez değil mi, zaman ne gösterecek bakalım haftaya gideceğim dra
Rbya Pinarkorkmazer Benim de en büyük korkum erken doğması bugün bende insilüne başlayacağım gece yatarken kullanmamı söyledi doktorum
Pinarkorkmazer Rbya erken pek doğurtmazlar canım genelde 36 haftadan sonra doğar ona da erken demiyorlar ama Türkiye’de genelde doktorlar bebekte bir sıkıntı olmasın diye sezeryan yapıyorlar kendini strese sokma stres bebeği etkiler
gizemyil Rbya bana 95 99 aclik normal dedi. Sizinki o kdr yuksek değilmiş. Tokluklar nasıl peki . Bana 125 alti olursa iyi . Sjnir da 139 dedi. Benim de aclik 90 95lerde cikiyor tokluk da 120 130 bazen 140 cikiyor. Jnsulin kullanmaya gerek yok dedi. Kullanmıyorum yalnizca diyetle ilerliyoruz.
Sdtkrhn gizemyil diyette neler yapıyorsunuz neler yiyorsunuz mesela ? Ekmek ne tuketiyorsunuz, meyve ne kadar yiyorsunuz, pasta tatlı hamur işi türünü hiç mi tuketmiyorsunuz ?
Rbya Pinarkorkmazer Canım ben yurt dışında yaşıyorum ve doktorum öyle söylüyor erken doğum olabilir dedi şuan 31 haftaya girdim bende hazırlıklara başladım mecburen inşalalh zamanında ve sağlıkla gelir bebişlerimiz inşallah
Pinarkorkmazer Rbya ben de yurt dışında yaşıyorum amerikadayım ve doktorlar kesinlikle vajinal dedi bebek makat gelişli olmadığı sürece sezeryan yapmayız dediler gerekirse bir ay hastanede yatarsın 34. Haftadan 38. Haftaya kadar dediler bebeğin kalp atışlarını vs dinleriz diyorlar sabah 48 akşam 34 doz insülin yapıyorum. Tabi her ülke farklıdır
DNZMHMHT Rbya yeme içmeye dikkat edersiniz bence inşallah vaktine kadar gidersiniz benim yüksek değil ama bı iki kere sınırda çıktı ek bı insülin şeker yüklemesi fslsn yapmadim sadece yedigime ictigime dikkat ettim 2 3 haftaya düştü sekerim
Rbya DNZMHMHT Elimden geldikçe dikkat ediyorum ama tabi bazen kaçamaklar oluyor tokluk iyi çıkıyor ama açlık şekerim biraz yüksek dedi doktorum
DNZMHMHT Rbya brnd arada kaçıyordu valla:) sonlardasiniz inşallah vakitlice alırsınız bebeginizi kucağınıza ☺️
Aeell Rbya dogum yapalı 6 gun oldu ortanca kızım sekerden dolayı 34 hafta oglum 38 hafta dogmustu bu bebekte sekerım 500 lerde aclık 300 tokluk 500 lerde 200 gordugum an sevinctn havalara ucyrdm 15 gun hastanede yattım 39+5 gunluk dogum yaptım dun ınsulunımı bile kestiler benım dozlarım cok yuksektı 4kere ıgne vuruyrdm ama suan hıc bırıne gerek kalmadı sükür
Rbya Aeell Geçmiş olsun Allah analı banalı büyütsün inşallah bebeğiniz nasıl bir sıkıntı vs olması inşallah benim o kadar yüksek değil çok şükür açlık 100 oluyor genelde toklukta 130-140 arasında gidip geliyor bana da dün insülin başladı doktorum sadece gece yatarken yapıyorum doğumdan sonra umarım geçer kalmaz
Aeell Hasret3449 ortanca kızım ve oglumda omuz takılması ve oksijen sıkıntımız vardı bu bebegmde bı sıkıntı olmadı sükür Kubrabsyg
Aeell Rbya bebete bı sıkıntı yok cok sükür dıger cocuklarım omuz takılma sorunu ysdı kuvezde kaldılar bu bebegımde 9 santım acılmayla acıl sezaryen doğum yaptım cok sükür ıyıyız
ozgese-s 25.hafta da çıktı gebelik şekerim 36 haftadayım erken doğum riskim yok ama diyeteme uydun insülin de günde 4 defa vuruluyorum 38.hafta da Allah nasip ederse doğum olacak
Alisde Hulu61 peki ne sekilde besleniyorsunuz benimde kilo alimima ve beslenmeme dikkat etmem gerek ama ayni zamanda bebegim icinde yemem gerek ne şekilde besinler tuketip neler tuketmiyorsunuz
Hulu61 Alisde Beyaz unla yapılmış hiçbir şeyi yemiyorum direk şekeri fırlatıyor çünkü makarna mantı pilav bunlar da şekerimi çıkartıyor bal reçel çikolata yemiyorum. Tatlı canım çekince biraz bittet çikolata yada çikolata barları var züberin onlardan yiyorum. Muz mandalina yemiyorum onun yerine yeşil elma tüketiyorum. Yoğurt ana öğünlerde tüketiyorum süt ve kefiri de ara öğünlerde çerezle tüketiyorum. Sabah kahvaltıdan sonra yarım saat yürüyüş yapıyorum evde akşam yemekten sonra pek yükselmiyor zaten benim diyete uyuduğum sürece. Benim dikkat ettiklerim bunlar