Hanımlar merhaba,
Ben 32. Haftada dogum iznine ayrilicam. Ozel sektorde calisiyorum. 4 ay ücretli 6 ay ücretsiz izin kullandiriyor firma.
Sorum şu; 6 ay ücretsiz izin döneminde sigorta primi yatirilmiyor mu? Ben yatar diye düşünmüştüm ama baktigimda yatirilmaz sadece genel saglik sigortasi devam eder diyor. Bu süreci yasamis veya ik gibi bilgi sahibi birileri varsa yazabilir mi lütfen?