Hilal09 Merhaba arkadaşlar 34 haftalık hamileyim idrar yolunda enfeksiyon çıktı ve hastaneye yatıralım dedi bende istemedim ama 7 tane iğne ve antibiyotik verdi bana böyle bir durumla karşılaştınız mı baya tedirgin oldum