Selcantvsn 39+2 hiç yemek yemek istemiyorum artık mecburmuşum gibi yiyorum midem bulaniyo son haftalarda daha çok olmaya başladı . Aç kalıyorum bisy olurmu ki
Poncik-miros Selcantvsn hafif şeyler yemeye çalış son zamanlarda olur öyle ama aç bırakma kendini. Sağlıkla gelsin bebiş 😊
Deleted33000 Selcantvsn en baştan beri mi boyleydin yoksa bu haftada mi bulantin oldu canım biraz sevebilecegin yiyebilecegin şeyler yemeye çalış bebişin kilo aldığı haftalardasin dikkat et bence
Brgmde Selcantvsn bende öyle oldum 1. Trimester ve 3. Trimester bol açlık ile geçti Hem iştahın hiç yok hemde karnın çok aç değilmi Kaşarlı tost ve ayva süt muz dene Bunlar ani acıkmalqrımı doyurdu çünkü artık yemek yemekten yoruldum bende ayva doyuruyor
Pinarkorkmazer Selcantvsn ben de son zamanlarda yemek yemiyordum hatta zayıflamıştım ama bebek kilo alıyordu bir sorun olmaz 🙂
aycinelizsmom Karnın aç hissetmiyorsan aperatif hafif şeyler ye ben de öyle yapıyorum artık yemek yiyemiyorum
Yuuki Selcantvsn Zaten sona yaklasmissiniz salatalarla gecistirilebilir artık bende son haftamda mide bulantısı yaşamıştım sanırım karın baskisindandi
Deleted33000 Selcantvsn bı yerde duymuştum bulantı doğum belirtisiymis diye ne kadar gerçek bilmiyorum ama kiminde açılmayla birlikte bulantı da oluyormuş seninde vaktin iyi su gibi doğumun olsun inşallah 🥰🥰
aycinelizsmom Selcantvsn ben de su içmekte zorlanıyorum artık gerçekten 39 oluyorum 00.00da, ne yemek ne su…