gizemm_ocal Herkese merhaba bu ay nedense adetim 13 gün sürdü çok şaşırdım bitmek bilmiyor.. Bugün son günü artık leke şeklinde geldi bitti. Merak edip ovülasyon testi yaptım pozitif çıktı. Böyle bir şey neden olur lütfen yazın başına gelen var mı başka
Zeynepkab gizemm_ocal yumurtlama olabilir çünkü neredeyse yumurtalama gününüze gelmişsiniz bence değerlendirin derim eğer banyo yaptıysanız
gizemm_ocal Dlkkdr6431 öyle mi adet olunca pek girmedim buralara ama başıma ilk defa böyle bir şey geliyor. 1 hafta sadece lekelenme şeklinde oldum 6 günde normal kanamam oldu 13 gündür adetim 😫
Dlkkdr6431 gizemm_ocal bilemedim ki canım ya bi doktora mi gitsen 🥺 bende ayın 5’de oldum 6’da durdu bi kaç damla geldi bu gün o bi kaç damladan biraz daha fazla ama dolduracak kadar değil 🥺 geçen ay da 3 gün sürdü anlamadm
gizemm_ocal Dlkkdr6431 galiba biraz streste oluyoruz hamile kalalım diye o yüzden oluyor canım bilmiyorum üzülüyorum ya
Dlkkdr6431 gizemm_ocal doğrudur canım ben baya baya stres yaptım kaç aydır deniyorum değerlendirmeme rağmen olmadı düzenli adet görürdüm bu ay çok farklıydı.