Arkadaşlar beyincik sarkmasından ameliyat olalı tam bir yıl oldu.Benim gibi olan var mı ?
Doktorum normal doğum yapmamamı söyledi.
Sezeryan dan belden vurulan iğne tehlike olur mu çok korkuyorum..benim gibi olan varsa yada çevrenizde olan aydınlatırsanız çok sevinirim 🥹🥹