mavisevenanne 35 haftadayım ilk gebelik ve fibrojen değerim sınırın baya üstünde görünüyor. Size de bu testler yapıldı mı risk durumu nedir tecrübelerinizi paylaşır mısınız güzel anneler 🌸
mavisevenanne Selcantvsn teşekkürler ☺️ kanın pıhtılaşma değeriyle alakalı yazıyor nette ama değerim yüksek çıkmış tehlikeli mi onu bilmiyorum