ArasMom__ aynısını aylardır yaşıyorum erken doğum olucak diye ödüm koptu ama sona yaklastik şükür her an bebeğin bir tarafı vajinamdan cikicakmis gibi his var hala da devam ediyor ara sıra korkup bakıyorum acaba nisanimmi geldi kanamami oldu suyummu geldi diye paronayak oldum resmen