Dilekulgtt bende 32 haftaya kadar ozan beye takipliydim çok memnundum kendisinden hastane hakkında olumsuz şeyler duyunca eşimle oraya gitmeme kararı aldık ama sırf ozan hoca için devam etsek mi diye bile düşündük, 32.haftamda medical parkla devam etmeye başladım. Bunun üzerine bunu duymam çok şaşırttı beni gerçekten her şeyde bir hayır varmış