Kardii Benim de haftaya çarşamba kontrölüm var ama kadın doğum doktorum yok önceden vardı son 1 aydır yok bebeğimin suyu fazla diye perinatoloji takip ediyor çarşamba günü oraya gideceğim orada ki doktorlar da konuşmuyor ki bebeğe yarım saat bakıp beni çıkartıyorlar