mucizemgelsin61 geçmiş olsun demekki korkulcak bişey yokmuş nst cihazları 100 de 100 doğru olmuyor eğer kendinizde sancı hissi yoksa onun ölçtüğü sancı ile doğum gerçekleşmez merak etmeyin esas olan kendi his ettiğiniz sancı. Bu haftalarda ara ara yalancı doğum sancısı olur arkadaşım 36 da doğurdu küvez felan görmediler tosuncuk bi kız oldu alıp eve geldiler korkmayın doğsa bile bebeğiniz artık küçük değil endişelenmeyin rahatlatın kendinizi