Pembesu Kızlar merhaba 🌷 Tokatta üniversite hastanesinde doğum yapan birileri var mı acaba deneyimlerini aktarsa ne kadar güzel olur 🥹 hijyen, ücret, doktor yaklaşımı vs. Nasıl acaba
gozde603476 Doğum yapmadım ama refakatçi olarak birkaç sefer kalmıştım. Hijyeni olsun, doktorları, ilgi ve alakaları çok iyi güvenle orada doğum yapabilirsiniz.