Arife3507 Kizlar idrari tam boşaltamiyormusum. 200 olunca tehlikeli imis benim 160. Cumartesi tekrar bakilacak gerekirse sonda takilacakmis. Baya korkup üzüldüm doktor o halimi gorunce bir sey de diyemedi. Bu durumu yasayan var mi
Mervisnese Arife3507 ilk defa duydum kaç haftalıksiniz...birde idrar tahrili vs mi yapıldı neye gore sonda takiliyor
Arife3507 23 haftaligim. Ben sag kasigimda igne batma ve karnimin altinda sertlik sikayetoyle kadin doguma gittim. Oda bana idrar torbasi oralarda urolojiye got dedi. Uroloji idrar ve ultrasyob istedi. İdrar tahlilde enfeksiyon cikmadi ultrasyonla idrar yapildiktab sonra tam bosaltilmadigi anlasildi normalde en yuksek deger 200 mus benim 160 civarinda idrarim kalıyormuş
Arife3507 Zzehra hayir taktirmadim kultur testi temiz cikmisti ve bana cok bosaltamadigimi eger seviye yukselirse sonda takari dedi su an duzeldi eskisi gibi hissetmiyorum kaçıncı haftadasiniz
Arife3507 Zzehra ssizde ne kadar cc birikme oluyormuş bence bekleyin sizde birde ben cok fazla ikinmadan o kalani hep nefes egzersizle bosaltmaya calistim sonra gecti