Sahraer34 Şimdi benim sol bacağımda pıhtı çıktı ve ben 2 hafta boyunca hastanede yattım ve hala geçmedi kan sulandirici iğne kullanıyorum ve artık iğneyi parayla almak zorundayız ve çok pahalı normal doğum riskli olduğu için sezeryan olmak gerekiyormuş sizce 8. Ayda doğum olur mu ?
mrsyildizmom Sahraer34 yeğenim 8.ayda doğdu 2 hafta kadar bebek yoğun bakımda kaldı sonrasında sağlıkla eve döndü 🤲🏻😊🌸
myangelson Sahraer34 iğne için rapor yazılmıyor mu? Gerçi raporlu olsa da yine ücret ödeniyor da yine en azından yarı yarıya iniyor sayılır biz alırken öyle almıştık raporum bitti yenisi yazılacak bana da sanırım
Sahraer34 myangelson rapor yazılıyor ama doktor yanlış yazdığı için maalesef ocağın sonuna kadar alamıyoruz parayla alınması lazımmış
myangelson Sahraer34 yaa gerçekten mi kötü olmuş neden düzeltilmedi ki sizi mağdur etmiş 🤦🏻♀️ normalde hata falan olduğunda düzeltiliyor
Sahraer34 Donaldvetomris anladım ben de inşallah doktoruma danisicam 8. Ayda doğum olursa bi aksilik çıkmazsa inşallah güzel olur
Sazenin Ablam 36. Haftada doğurdu sezeryan ile ama gebelik şekeri vardı çocuk erken gelişmişti ama yoğun bakımda falan kalmadı sağlıklı bir bebekti. Çocuğunuzun gelişimine göre değişebilecek bir durum bu tabiki, inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız🌸
Sahraer34 Sazenin inşallah doktorumada danışıcam bakalım nolcak ilk önce burda paylaşmak istedim ilk gebeliğim olduğu için fikirleriniz tecrübeli olan annelerin fikri çok önemli benim için 🙏😊
Momoftuna Sahraer34 çok yakın bi arkadasım aynı durumu yaşadı. Bacağıma pıhtı attı bacağı şişti morardı 20 gün hastanede yattı ama o 40.haftada normal doğum yaptı
Sahraer34 Momoftuna bnde normal doğum istiyordum fakat doktorum normal doğum olursa kanamanın çok olur dedi alttan müdahale edemeyiz dedi riskli olur diye sezeryan olursun dedi benimde şişip morarmıştı şişlik insede morarti kaldı