Merhaba son adrt tarihim 1 aralık ve bu ay adet olmam gerekirken 1 hafta gecikti test yaptım negatif çıktı ve testen 5 gün sonra adet oldum ama 4 gün olmam gerekirken 3 gün oldu ama bu süreçte hastaneye gittim ve bel ağrısından duramıyorum kokudan tiksinme var ama gebe çıkmıyorum neden