Sans_seninle Kızlar regl 3 gün var ağrılarım var bu ay birde yumurtlama günlerini değerlendirdik 2 tane erken gebelik testi aldım sabah mı denesem diyorum
hellolittlesunshine Sans_seninle sabırsız olduğunu biliyorum ama bence sabah ilk idrarla dene çünkü bu saatte idrar çok seyrelmiştir silik bile olsa sabah daha net okur diye düşünüyorum 🙃
Sans_seninle hellolittlesunshine denedim dayanamadım 2 tane aldım diye tek çizgi çıktı çokta emindim iki çizgi çikacağını
prensesannesi-01 Sans_seninle üzülme canım adet gününe var daha yumurtlama ve çatlamayi kaçıncı gün gördün canim kaç gün geçti çatlamanin üzerinden
Hizliveofkeli Ben akşam kaset test yapmıştım kan verdiğimde beta 19du. Varsa düşük bi değerse bile çıkıyor. Sıkışık idrarla yapın ama suyu da az için yoğun olsun.
Sans_seninle Hizliveofkeli ben buğün biraz suyu fazla içtim adetime de 5 gün varmış 3 sanıyordum baktım 5 gün varmış
Happymothers Sans_seninle ben bu saatlerde yapmıştım testi ama adetim 2 gün geçmişti direkt çift çizgi çıkmıştı erken gebelik testi olursa bence sıkıntı olmaz ama istersen sabahı bekle
Ftmnur11 Sans_seninle adetim 4 gün geçince bulantıdan dolayı test yaptım akşam 9 gibiydi saat.acayip koyu çift cizgiydi.ne yazikki gebeliğim devam etmedi.gecen sene. Varsa sabah akşam fark etmiyor çıkıyor testte
Deleted33000 Sans_seninle ben adet gunumden bı gün önce kaset test yapmıştım çıkmıştı hemde tamda bu saatlerde yedi 14+4 olduk