buseucarr kuzenim Çakmak ta Gülçin demirdöven takipliydi doğumunu da kendisi gerçekleştirdi gerçekten çok iyi bir doktor ama hastane için aynı şeyi söyleyemeyeceğim odaları çok küçük ve havasız çok da yeni olmayan bir hastane ben bu yüzden tercih etmedim.Siz bunu sorun yapmayacaksanız Gülçin hanımı seve seve önerebilirim.