CansuuBlogg
İnternette çok bilgi var bunun hakkında ama doktordan doktora da değişiyor bence. Doktorum bana iyi yıkanmamış tüm meyve sebzeyi, çiğ et ve yumurta ürünlerini, çiğ sütten yapılan peynirleri, bi de adaçayını yasakladı. Ama o da 1 bardağa kadar serbest. Maydanozu sordum mesela en çok bilinen o diye. Bi oturuşta 2 3 bağ yemiyorsan sorun olmaz deyip gülümsemişti ☺️he bi de fast food azalt dedi gazlı içecek tüketme dedi. Ama bunlar kilo alımı için sanırım. Orantısız kilo aldırıyorlar diye. En iyisi siz doktorunuza sorun. Kişiye göre de söylüyor olabilirler bu yasakları