zbydslck seydabal_60 o ibrahim beye gitti. Ama süheyla görmez yada ayten hanımada iyi diyorlar. O biraz doktorla aranızdaki enerjiye bağlı aslında kontrollerinizde bakıp ona göre devam edebilirsnz